Sunday, February 28, 2010

dugaan...

ni lah namanye hidup...dugaan sungguh hidup kami...
hari2 ku berdoa pada tuhan agr sempurnakan la kehidupan aku n suami ku...
besar sungguh dugaan tuhan pada kami...

bersabar n usaha je la yang aku mampu...hari2 berdoa agar kebahagian dan
kesenangan dalam hidup kami...

ya allah..bantu la hamba mu ini..tak tau lagi nak kata macam ner...
mengharap sesuatu yang sempurna dalam hidup ni....
bantu lah hamba mu ini...

HUHHUHUHUUUHUHUHUH.......

KESEDIHAN HATI INI TUHAN SAJA YANG TAU......

Wednesday, February 24, 2010

alhamdulillah...

selesai sudah smua nye..
busy sgt rasanye....sampai tak sempat nak update blog ni la....
ni pon buka seketika sementara ingat...lau tdak memang malaz giler nak buka...

skrang aku bz ngan keja...

dah nak masuk 3 bulan kami berkwin...belum ader rezeki anak lagi...
tu je la soalan yang orang tanye..naik bosan dah...sabar la ek..
heuheueheuehueh..nanti ader la rezeki...
hubby pon dah tak sabar....