Thursday, June 24, 2010


cameron....

akhirnye sampai gak aku kat cameron ni..heuheuehue...
melepaskan mengidam nak mkan straberry kat sana la....

aku g 29/5/2010 kitra dah hampir sebulan gak..tapi baru nak update la blogg...

seronok....
kami g sebijik kete je....

gerak pagi balik petang..nak tdo sana bilik penuh plak...
heuheuehu....

kami sampai trus g ladang teh ni...pahtu g ladang kedai bunga ..
pahtu kami melantak kat ldang steberry,...

kat sana time tu hujan je..tapi alhamdulillah bila trun kete nak g satu destinasi tu mesti tak hujan...
berkat doa la ni..hehehhe....

so jam 5 baru kami gerak balik kl..dekat kul 9 mlam gak r sampai..tapi seronok sgt,,,puas hati la...

yeh!!!! thanks my family..teman aku ke sana...