Wednesday, October 21, 2009

DuGaAN


berdoa dan terus berdoa~~~



YA allah ya tuhan ku....ampunkan dosa2 ku...
berikan lah kekuatan pada ku untuk menjalani idup ku dengan lebih sempurna...besar sungguh dugaan ko pada aku kali ni...apakah terciptanye hamba mu ini untuk diuji sahaja tanpa dapat apa yang ku pohan....berilah sedikit ruang untuk ku bernafas tanpa memikirkan nye....


makin hari semakin payah kita melalui hidup ini....
makin kita dekat padanye,makin besar dugaan yang dia beri...
untuk itu aku cuba tidak melupakan nye....
ya allah,mengapa ini yang kau uji hamba mu ini....


jika ini yang kau beri aku terima...
mungkin ini nasib ku,tdak diendah kan...
apa kah benar keputusan ku...
berikan lah petunjuk pada aku....

mohon aku pada ko...lpskan lah aku dr ujian besar mu ini....
beri kekuatan dan rezki yang melimpah ruah pada ku...
bantulah hamba mu ini



amin ya rabbal allamin~~~









Wednesday, October 14, 2009

1 moNTH~~~


ERMMMM~~~~
sedar tak sedar,dah hampir majlis perkhawinan aku....
lagi sebulan je.....


majlis

5 desember 2009 nikah
6 desember 2009 sanding

persiapan....
ermmmm....
hampir 70% nak ciap lor.....

tunggu je k.............

Monday, October 12, 2009

hApPy bESdaY....



HAPPY beSDAY TO ME....
HAPPY BesDAY to me....
HAPPy BEsdAY TO me..............

sweet 23 my BESDAY
TODAY....

Thanks to my family coz selebret my besday....


Friday, October 9, 2009

sibuk memanjang...

Minggu ni SANGAT LA CBUK...
so TAK semPAT pon NAK UPdaTE BLOG....

JUMPA next time k.....



Monday, October 5, 2009

BaRAnG besT....BOLa..bola....

BerMInat dengan bola SEpak?????


so BOleh lah memilih n membuat tempahan cenderahati
pasukan bola sepak pilihan anda.....

v
v
vv
v
pelbagai barang yang ader....
antaranya....


:- keychain hp -:
rm 5



:- pen,keychain,flag kecik -:
rm 10,rm5,rm5

:- ashtray -:
rm 8


:-bantal n cover seat belt :-
rm 25 n rm 15

pelbagai lagi brang yang ader....call n tanye je....
lau ader insyallah anda dapat la....
sediakan duit je....
hueheueeheueheueheu



email : zaidatul.adillah@yahoo.com
call : 012-3569824

cepat!!!!!
selagi stok masih ader.....






Thursday, October 1, 2009

MASJID sHaH aLAM....


ALHAMDULILLAH........

INSYALLAH ....

5 DESEMBER 2009

LAU PANJANG UMUR N MURAH REZEKI,TARIKH NI KAN KU INGAT SAMPAI MATI....PERNAH AKU BERHAJAT TOK BERNIKAH DIMASJID NI...

AKHIR NYE TERCAPAI JUGA....


DOAKAN SELAMAT MAJLIS PERNIKAHAN KAMI NANTI YE,,,



:- MASJID SHAH ALAM YANG TERSERGAM INDAH -:


selamat hari raya..tak lambat lagi nak ucap pada semua...
raya pon dah nak habiskan...
tahun ni raya tak meriah..kita tgk tahun depan...
1st raya bersama suami lor...
hueheueheuheu

vvvv
v
v
v
v




: pagi raya kat umah nenek :

vvv
vvv

vv
v
v
v



nilah family ku....

:- ayah,ibu,ayu,huda,ain,zain dan ADILLAH -:


BEST DAPAT RAYA BERSAMA......

SELAMAT HARI RAYA SEMUA...MAAF ZAHIR DAN BATIN!!!!!