Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 21, 2009

DuGaAN


berdoa dan terus berdoa~~~



YA allah ya tuhan ku....ampunkan dosa2 ku...
berikan lah kekuatan pada ku untuk menjalani idup ku dengan lebih sempurna...besar sungguh dugaan ko pada aku kali ni...apakah terciptanye hamba mu ini untuk diuji sahaja tanpa dapat apa yang ku pohan....berilah sedikit ruang untuk ku bernafas tanpa memikirkan nye....


makin hari semakin payah kita melalui hidup ini....
makin kita dekat padanye,makin besar dugaan yang dia beri...
untuk itu aku cuba tidak melupakan nye....
ya allah,mengapa ini yang kau uji hamba mu ini....


jika ini yang kau beri aku terima...
mungkin ini nasib ku,tdak diendah kan...
apa kah benar keputusan ku...
berikan lah petunjuk pada aku....

mohon aku pada ko...lpskan lah aku dr ujian besar mu ini....
beri kekuatan dan rezki yang melimpah ruah pada ku...
bantulah hamba mu ini



amin ya rabbal allamin~~~









No comments:

Post a Comment