Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, May 20, 2011

salam....

lama rasa nya tak menulis dalam blog ni...ari ni kat opis tak tahu napa tetiba tgn gatai nak menaip n rajin lak...buhsan rasa kehidupan yang kulalui ni tanpa anak di sisi..anak jauh dari kami..nasib ada husband yang banyak beri semngat n kawan2 juga yang bagi semngat...ikut hati memang nak cri baby sitter tapi apa kan daya,parents ku tak bg n aku sendiri tidak yakin untuk hantar aisy ke baby sitter..

skarang aisy dah 6 bulamn n dah makin banyak gelagat dia la..tu yang wat makin rindu kat dia..makin syang hari2..tiap hari hanya calling yang aku lakukan untuk dgr sore dia n tahu perkembangan dia dari parent ku..

last week hampir seminggu dia bersama aku..seronok n tetiba terbayang lau lah aku jadi surirumah sepenuh masa n dapat bg n lihat perkembangan anak ku..alangkah seronok nye... huhuhuh..sedih bila dikenang n dipikirkan semua ni...

dalam kepla otak sampai bila harus aku tinggalkan aisy bersama parent aku ek?? ermm.... insyallah lpas raya akan ku ambik dia n hantar ke baby sitter... seronok balik kerja dia akan ada ngan aku..yeh!!!!

apa pon aku bersyukur dapat husband yang memahami aku n family yang boleh bertolak ansur..alhamdulillah..apa pon sayang kalian semua... hari ni jumaat ..saat yang ku nantikan tiapa minggu..padahal baru 3 hari lpas tinggalkan asiy ek..heheh...dah rindu sgt... apa la nasib..huhuhu...

asiy tunggu mama balik esok ek..rindu kamu sgt..mmmmuuuuaaahhh~~~

No comments:

Post a Comment