Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 28, 2010

menjelang nye kandungan ku 35 week

me 35 week ...

ikut due aku pada 13/11/2010
ni la aku time pregnant...

hehehehehhe...
perut ???
tu je la yang orang selalu tanye...
ader kat bdan la...

skrang dah start sakit2 pinggang n penat2 badan..mungkin dah nak masuk 36 week ni dah cukup bulan...

sepanjang mengandung aku tak lah menyusahkan hubby nak mkan macam-macam
sebab aku telan je apa yang aku nak mkan la...
aslkan sedap sudah :P

hubby senang bab mkan tapi kerenah tu jgan kata la..macam2 aku nye kerenah mengada wat kata hubby tapi dia melayan kan je...

sabar ye hubby
demi anak mu yang bakal lahir ni

tak lama je lagi dah nak kuar dah dia...
tak sabar...
berdoa agar yang lahir ni anak yang yang sempurna serta cukup sifat...
tak kisah boy or gurl
terima je seadaanya...
aku juga berdoa agar menjadi insan yang soleh...

insyallah ....... :P




No comments:

Post a Comment