Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, September 27, 2010

weekend....
25 september 2010

lama sudah mnetap di rumah ku ini....
tapi tak pernah nak wat mkan2...
so sempena bulan syawal ni ku tunaikan hajat ku ni...

huehueheu.....
jemputan ku adalah student n kawan2 ku yang rapat...
serta saudara mara ku juga la...
semua ni tidak dirancang n tidak ader kena mngena ngan apa2 pon...

ramai gak yang hadir..seronok dapat bual lama2 n dapat bertemu ngan kekwan

dr pagi aku dah bgun tolong ibu g pasar n masak...
tgh lak dah hantar mkanan kat umah aku
(sebab masak kat klang)
heuehueheuheue.....

pastu lpas zohor tetamu dah dtang...hajat aku wat sampai sebelum magrib tapi alhamdulillah rezeki kekwan...
last tetamu aku
aki n dilla....

pasangan yang akan bertunang 10/10/2010...
apa pon selamat bertunang pada mereka....

seronok dapat bertemu semua nye...

thanks pada yang hadir...pada yang tak hadir..nanti lau aku wat mkan2 lagi datang tau...
hehehehehheuehueheu


No comments:

Post a Comment