Saturday, January 1, 2011

2010

selAMAT tInggAL 2010 .....

TAHUN 2010 tahun yang bermakna dan banyak kenangan yang ada...
tahun 2010 juga tahun aku sambut kelahiran cahaya mata yang pertama hasil
perkhawinan aku n MOHD FAIZOL.... yang paling best aku lahir 11/10 dan anak aku
plak 10/11 ..hheheheheh...sangat la bermakna...

tahun 2010 juga ada lagi azam n cita-cita yang tak tercapai laaa

nak cari keja baru >>> belum tercapai
nak anak >>>dah tercapai
nak naik gaji >>> tak tercapai
nak beli rumah >>> belum tercapai
nak beli kereta >>> dah memang beli sebelum nye lagi

yang lain tu biar lah rahsia...heuehueheuhe....

insyallah lau ader rezeki tak kemena kan.....
apapon mengharap dan berdoa agar tahun
2011
ni membawa sinar yang baru n di limpahkan rezeki yang banyak k...

insyallah ~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment