Tuesday, September 8, 2009

-: BuKA uMAH kaKak faiZoL :-

7/09/2009
6.30pm

vv
v

buka umah kakak papa...agak lama gak wait p
a kat umah..ciap mandi lagi tau...
ermm..lau ikut hati nak je tdo...nasib la syang punye pasal...
hueheehueehueheue....
just buka air tebu n lauk2 jelah....
(lagipon aku tak pose...)
hueheueheueheu
.........
mula nye ingat nak balik umah ibu tapi macam dah ptang so malaz la....
sampai tu main ngan anak buah dia...comel...
nama dia :-balqis-:
putih je dak nye....tak macam papa lor....
hueheueheuehue


:balqis:
comel sgt.....


dia lau ngan aku senyap gak rr,tapi lau nampak ibu dia meraung gak lar..naik rimas aku..
lau papa lagi la dia nagis kot....
pa suka usik dia...comel sgt kot r...





2 comments:

  1. zai...amik award kt blog aku yer..*^_^)

    ReplyDelete
  2. napa lak nak kena ambik award kat blog kamu ye...
    hueheueheueheu......

    ReplyDelete