Saturday, September 12, 2009

shOppiNG EVEry FRIDAY....



hUhueheueheueheu...

macam biasa lor....gelak dulu sebelum post ni...
tiap jumaat pasti kami 1 opis kuar jalan jusco tu...
naik muak kot jusco tu ngan muka kami....
biasa nye kami g ber 4 lor....
aku,k.aishah,fila n k.aini....

bEST TU G shoping...
tahun ni semua kena beli sendiri..agak sedih gak r...
huhuhuhuhuhu

vv
v
v

vv



:- cantikkan baju budak kecik ni -:


lepas penat Memilih baju tiba masa nak bayar..panjang giler lor beratur...
yang tukang beraturnye fila la....
aku lak jadi kamera women je...
hueheueheueeheu.....
sempat aku li baju n seluar je....

v
v
vv
v

:-ni ar barisan yang perlu kami tunggu tok bayar je tau -:

v
v

vv
v


:-ha ni k.aishah ngan fila yang ngah dok cbuk ngan baju diorang tu -:

vv
v
v
v
v


:- ni ha muka fila sengal dok beratur -:
hueheueheueheue

setelah penat kami berjalan n memilih pakaian kami pon pulang ke opis lor...
bulan pose ni tak leh nak makan lak,...
hajat hati teringin nak makan yang sedap2 je lor....

kkk..insyallah nanti kita shoping lagi...
hehehehehehehe...






No comments:

Post a Comment