Friday, December 25, 2009

tak semua indah.....

nak semua kena usaha..tiada yang indah...kita lau nak sesuatu tu usaha sendiri...
jangan mengharap pada yang tak pasti...so lau leh kita usaha selagi boleh untuk
kepuasan hati ni sendiri...

..........................................................................................................................................

tu yang di lalui tiap orang..sedih sgt...misz my family....
hope next week leh jumpa family.....simpan hasrat hati..jaga hati semua pihak biar hati
pon hati sendiri sakit...

..........................................................................................................................................

masuk minggu ni dah 2 week tak balik klang....apa la yang diorang wat..mesti seronok..best...
huhuhuhu........rindu sgt pada mereka.........

.........................................................................................................................................

apa nak wat malam ni???dok lepak umah je la...layan intenet ni...layan je apa yang patut...
errgghhhhhh~~~~~~~~~~~~~~~~
macam tension lak...nak jalan n shoping gaji tak lagi...
dok umah la...

........................................................................................................................................

alamak tetiba teringin mkan pizza lak....sedap nye..macam mulut ni la nak mkan...
ni la nama nye nafsu mkan...nak mkan masakan ibu pon ader gak ni...next week je la...

........................................................................................................................................

continue story nanti k...
tatataititututututtutututiattata~~~~~~~~~~


bersabar tu satu perkara yang paling baik sekali..jaga hati orang lain biar hati kita sakit pon..
insyallah...hari ni bukan hari kita tapi lain kali mungkin rezeki kita k...
moga tercapai hasrat hati..tiap orang punye kemahuan n kehendak...




No comments:

Post a Comment