Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, April 17, 2010

- -- - - - - - <'@ suturday >>>>> boring



CaMEROn.......

tetba terasa mau ke sana....apa ek yang ader kat sana....ke sebab cni panas aku nak ke sana???
ajak hubby tapi dia kata nanti...so sad :'( ......

boring giler hari ni..semua orang dah balik dari makan tadi membongkang je....
kejut semua tak mau layan...tapi aku nak try seacrh apa yang ada kat CAMERON....

hehehehhehehe....come kita tgk ek...mesti best..last aku g ting.3/4 kot..lupa r..
banyak kenangan time g sana tu....

layar lah web ni >>>>>> http://www.cameron.com.my/










dah...g la search..banyak info dalam ni...yuhooo~~~~~ yang nant aku update bla dah g...
pices aku lagi aku masukkan tau.....

tunggguuuuu~~~~~~~~~~

tak sabar nak g ni..tunggu je bila la.....








2 comments:

  1. nti kite pegi la...huhu sabar ye...

    ReplyDelete
  2. cepat r ko bersalin..lama tul nak tunggu..g naik 'bas' tau..huehueeuheuheu

    ReplyDelete