Wednesday, April 21, 2010

sedih hati ni.....


sapa nak faham hati ni lau bukan diri sendiri....
mengangis sorang...
susah sendiri...
senang bersama....
tak tau la nak luah macam ner sakit nye hati ni...nak nagis pon rasa nye dah
tak kuar air mata ni....sedih sgt ni....
tuhan tolong tabah kan hati hambamu ni...
beri lah aku kekuatan ni....
untuk terus menjalani ujian dr mu ya allah...
tu je mampu aku katakan....
tak tau dah nak minta tolong pada sapa nak luahkan semua nye...

apa salah aku..semua aku wat lau boleh nak yang terbaik....
tapi ni aku terima.....napa ek????
susah ke tok ko memahami apa yang aku mau....
penah ke aku meminta dr ko...
semua aku nak uasaha sendiri....

nangis pon bukan jalan penyelesaian nye.....
baik aku bawa hati ..tu pon blum tentu selesai kot....
sujudpada yang esa sentiasa....
berdoa dan berusaha..serta bertawakal....
tu jalan yang sempurna....
moga tuhan kuatkan semangat ku menjalani hidup ni.....

cian baby mammy dalm perut ni..
hari2 tgk n dgr kesusahan mummy dia....
nak wat macam ner...ni lah lumrah hidup....
perlu dilalui tiap insan....

ya allag ya tuhan ku...bantu lah hamba mu ini....
berikan kekuatan pada ku....
berikan aku kesempurnaan dalam hidup ini....
moga dipermudahkan segala urusan ku...
tu je yang mampu aku buat selain solat 5 waktu pada mu....





No comments:

Post a Comment