Saturday, October 9, 2010

KesUraman Pagi YANG indaH :'(


MORNING ~~~ pagi lagi dah terjaga ni...perut rasa tak sedap,tgk jam baru kul 6.05 a.m ...
entah la memulas perut ni...sakit nye jgan la di tanye..tapi wat-wat tak sakit coz tak nak nyusahkan orang dalam rumah ni ... :( nyusahkan orng lain tu adalah 1 bebanan pada semua orang...n tak semua orang suka kan....

7.00 a.m jam hp dah bunyi tanda kena bangun..tpi baru terpikir ari ni ari sabtu..so time to rest..setelah seminggu berkerja dengan penat nye ... terjaga tapi stil guling2 n pura-pura tdo ag.. orang kat sebelah dah bangun rupa nye...pelik,tak perlu dikejutkan dah bangun..sedangkan bila hari lain payah n seksa hati jiwa aku ni nak kejut ... :( bayangkan betapa sakit nye hati ni.... hidup kena la sabar...

now aku tgh menunggu hari nak bersalin je tapi ni la nasib...sebab dah biasa berdikari,so lau sakit pon blum tentu orang nak ambik kisah kan.... :"( tu la yang berlaku pada aku...ermm..ari ni abang 'dia' nikah tu yang exited bangun awal coz nak balik sana kan...tinggal pon tak pe.. nasib-----nasib ----

walaupon hati ni nampak je tak kisah tapi hati ni tuhan je tau...sedih ader,sakit hati ader..semua ader..tapi tak nak la melenting..berdiam lebih baik dr kita meluah pada orang yang takkan paham apa kita rasa...lau kita bertekak pon blum tentu boleh selesai masalah ni..ermm ~~~~

entah la tak tau nak luah macam ner la...sabar je la...lagi pon ngah gni memang la di pinggirkan... :"( .......


mood : serabut nak marah ader..nak nagis semua ader !!!!!!!!!! nak jerit!!!!!

No comments:

Post a Comment