Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 29, 2010

FFFFuuuuuuHHhhhhHHHHH~~~

FFFFFuuuuuuhhhHhHHhhhHhhh~~~~~~~~~~~~~

Lama sudah tidah berblogger ...
last post lau tak silap bulan 10 kan,pastu aku dah malz nak menaip lagipon time tu ngah pregnant
wat kata laki aku semua aku malaz nak buat.
yelah penat tau bawa perut walaupon kecik je perut aku ni time tu.
tiap hari ke tempat keja kena layan kerenah pelajar,kerenah manusia yang suka nyibuk hal orang
macam2 la...

Hari ni dah dekat 2 bulan aku dok umah...
maklum lah dah habis pantang n sedang bercuti,
insyallah lau rajin next week naik keja,
lau tidak cuti la lagi..maklum la nak dok lekat dengan my baby
BOY
vvv
vvv
vv
V


MUHAMMAD AISY FAYADH BIN MOHD FAIZOL

biar aku kenalkan AISY k...

PUTERA sulung kami
lahir pada 10/11/2010
jam 6.47 a.m
di H.B.KUALA LUMPUR
berat dia 2.68kg

Alhamdulillah berkat doa semua orang aku melahirkan AISY dengan mudah,
syukur kehadrat illahi

saat paling seronok bila dengar tangisan pertama aisy la..
daddy plak menanti depan LB dengan penuh kesabaran
cian sangt kat daddy nak masuk LB tak sempat coz aisy dah kuar time tu..

hehehehehe....

DOAKAN AISY membesar dengan sempurna k...

INSYAALLAH


No comments:

Post a Comment