Wednesday, December 29, 2010


aisy kena JUANDIS @ DEMAM KUNING

nilah rupanye aisy dok dalam ni..benci n sedih sgt hati aku ni tengok tau..
tu la naluri seorang ibu,
dengan aku sekali masuk spital la...
baru nak rehat kat rumah time tu apa la...cian bila tgk dia kan
mata kena tutup gitu lak,yelah tak mau kena sinaran biru tu..dah la kena bogel
tapi aku bila doktor tak de aku kai kan kain balut dia
sejuk kot dalam tu sampai kulit dia kering je

apa pon tu semua mengajar aku erti segala nye bila dah ader anak ni...

alhamdulillah tak sampai seminggu dah ok
berkat aisy minum air susu ibu...

terbaik dari badan ku ini..

heheheheheh.....

No comments:

Post a Comment