Monday, July 6, 2009

BoRed dAY.....

6.30 A.M

Errmmm....hari pertama Kat UmAh BAru ni...bgun awal..lollll..dah biasa bgun kul 5.00 a.m...
mandi n trus ciap..terasa lak macam x-cited nak g keja...

8.15 A.M

bILa dah lama tunggu time nak g keja terasa macam malaz tp dah nama pon kejakan...g keja jalan kaki je...tak sampai pon 5 minit tau....layan je walau pon terasa gak penat ckit naik bukit tu lol....

entah la...rasa best kot dok cni..tapi rindu lak kat umah tu...dah selalu balik nampak ibu,adik,ayah..bila kat cni macam boring..so tak sabar nak tunggu hari jumaat..hari yang paling aku suka la.........

yahooo!!!!!!!!!!!!!!
HOLIDAY TIME........................
i likE WEEKEND!!!!!!!!!!!!!
i hate MonDAY!!!!!!!!!!!!!!!
i Love enjoy!!!!!!!!!!!!!!
i hATE PROBLEMS!!!!!!!!


No comments:

Post a Comment