Monday, July 20, 2009

isNiN...............ermmmmmmmmmmmm.....

8.15 a.m...

macam biasa isnin LOL...hari paling MALZ nak g keja....masuk opis trus on komp....
pastu menung jap tunggu time nak miting....tu la isnin miting jabatannn...nak wat perubahan lol....
hueheuehueheeehue......katenye....tapi sebelum tu dah g sarapan kat mamak syawal la...
takat minum je...makan dah kat umah roti bakar....


9.30 a.m ....

perut dah lapar la....awal lagi..keja pon agak bayk...
buka email je dapat email dr hr...
nak kena sumit soklan exam student...agak drastik ni....
tumbang kejap aku...
huheueheueheueheu


1.30 a.m ...

tgk jam dah tgh rupanye....trus kemas meja n g makan laollllll...
nilah lauk aku makn...macam bayk giler nasi tu........tak larat kot nak habiskan........air jelah yang aku suka....otak dah jemmmmm...perut laporrrr...makan je lahhhhhhh............
sambil makn tu tgk gelagat orang lalu lalang..........




akhirnye................kan aku dah kata..tak habis pon nasi......sayang la...........
nasi ni nagis tau....
air je yang aku habiskan....sirap tuuuu....dah kenyang tu pandai la nak jalan balik opiskan.....






2.15 p.m...

lama gler ekk g makan....dah kenyang malz tu yang lwat...
masuk opis nantok lak....wat tak tau je....




5.45 p.m....

akulah orang pertama yang punch card...hehehhe...dalam otak nak balik je...mata nantok...
sampai umah tak tdo ponn...kena lak kemas baju lol....
malaz gler...........
esok keja lagi........
hueheuhueheueeueheueueeu................

bila hari jumaat aku suka la............
heheheheheheheheh

No comments:

Post a Comment