Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, July 9, 2009

OpiS MaTE ...............YuhOOoooooo....


hahahuahuehehu........NI lah DEpARMEnt akU keja Tau....best gak r...
meriah tempat aku ni dengan kerenah student n lecture nye yang nakal2 gak..kadang tu acah2 banyak keja jeee.....hueheuehueheue.(k.aisyah cakap)

nI r WAn lecture lanskap...nampak je pendiam tapi dia lah paling kuat nyakat kitaorang kaum hawa ni...dia ni comel n suka wat lawak yang nyakitkan hati kitaorang jee....
best r dia ni....konon garang la tu....paling bz je dia laaaa....
hueheueeheuehue

ni arr..k aisyah..lecture paling comel..hueheueheue....acah2 wat2 keja sebab nak ambik picas dia je...
hueheuhhhhhueueeuheueehu....
kuat cakap je dia...non stop punye lol........
hueheuehueheue...student takut kat diaaa.lau marah 1 level leh dgar........
hueheuehueheu.........yang dok jenguk kepala tu ...IKBAL...sempoi je dia lol....
suka nyakat k.aisyah ni laaaa....



adui..byak keja lak..acah2 tempat sepah ni tempat aku lol....ngah wat pepr exam la time ni..
agak serabut otak lol...
huehueheueheue....yang lain tukang gelak je.......



ni gambaran keseluruhan opis aku...agak sepah banyak gak lol keja nyee...tapi semua mentain
je........relex je tau...........tu yang gayut k.aini la....bz time ni nak tunang tau..jgan ngorat...
huheueheueheu

nilah gambaran serba ckit tentang opis aku...best gak kan....hehhhee
kadang banyak keja nak buat tapi relex je..malz nak buat...
time kelas lak nak ngajr kan tapi student datang lewat gak...

agak borink pag awal datng g la minum dulu kat mamak syawal la...
menu harian roti canai n teh tarik baru rm1.70
murah lol..............

pastu naik opis 8.45 a.m...
cri mood bru wat keja la....
balik tu masa yang aku nantikan kul 5.45..lambat sangat la........

No comments:

Post a Comment